قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
مشاوره تحصیل در کانادا
آگوست 11, 2019
مشاوره تحصیل در مالزی
آگوست 11, 2019

مشاوره تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا

  1. استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و این می تواند یکی از مهمترین دلایل برای ادامه تحصیل در استرالیا باشد.
  2. دانشگاه های استرالیا در مقایسه با بسیاری کشورهای دیگر هزینه های تحصیل و زندگی کمتری دارند.
  3. کیفیت آموزشی دانشگاه های استرالیا همواره مورد ارزیابی قرار گرفته و دانشگاه های این کشور با استانداردهای جهانی آموزشی منطبق هستند.
  4. دانشگاه های استرالیا از لحاظ فرهنگی همواره مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. زیرا همواره خود را با نیازهای فرهنگی این منطبق می سازد.

آب و هوای استرالیا

یکی از بزرگترین جاذبه های استرالیا آب و هوای معتدل آن است. تغییرات آب و هوایی استرالیا به شدت دیگر قاره ها نیست و این به دلیل احاطه شدن آن توسط دریا است. در استرالیا فصل ها مخالف نیمکره شمالی است. به عبارتی زمانی که زمانی که در اروپا زمستان است در استرالیا تابستان است. مطبوع ترین فصل های استرالیا فصل های بهار و پاییزند. با داشتن یک پیش آگاهی در مورد آب و هوای این کشور دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در استرالیا را دارند می توانند برنامه ریزی برای انجام فعالیت های خود داشته باشند.

برترین دانشگاه های استرالیا

بر اساس نظام های رتبه بندی جهانی که هر ساله توسط سازمان های مختلف بین المللی ارائه می گردد برخی دانشگاه های استرالیا رتبه خوبی را در میان دانشگاه های خارج از کشور به دست آورده اند. لیست این دانشگاه ها در جدول زیر آمده است.

Australian National University Monash University The University of New South Wales The University of Queensland The University of Sydney
The University of Western Australia University of Adelaide University of Melbourne Macquarie University

کارشناسی در استرالیا

تحصیل در استرالیا و در دوره کارشناسی, یک دوره ۳ ساله است اما کسانی که می خواهند این دوره را با درجه ممتازی به پایان برسانند می توانند یک سال دیگر نیز به تحصیلاتشان در این دوره اضافه کنند. سال آخر دوره کارشناسی اغلب بر پایه پژوهش و پایان نامه و کارهای تحقیقاتی است. معمولا سال چهارم کارشناسی برابر با سال اول دوره کارشناسی ارشد می باشد. داوطلبانی که مایل به ادامه احصیل در استرالیا در رشته ای نامرتبط با زمینه تحصیلاتی خود داشته باشند می توانند تحصیلات خود را از فاندیشن شروع کنند.

تماس با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072840

تماس با تلفن ثابت 9099072840