قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

داوطلبان پس از شرکت در کنکور مقاطع مختلف (کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) و دریافت نتایج آزمون خود در صورت پذیرفته شدن می بایست به صورت حضوری به محل دانشگاه مورد نظر خود ، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند. ممکن است برخی از دانشگاه ها ثبت نام را در دو مرحله اینترنتی و سپس مراجعه حضوری ، انجام دهند که دانشجویان باید به سایت دانشگاه مراجعه کنند و از نحوه ثبت نام آن آگاهی کامل پیدا نموده و بعد مطابق قانون دانشگاه عمل نمایند. ما برای رفع ابهامات شما در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقاطع مختلف خواهیم پرداخت.

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه روزانه و شبانه

دانشجویان دوره‌های شبانه (نوبت دوم) تابع مقررات آموزشی دوره های روزانه خواهند بود ، با این تفاوت که انتقال دانشجویان دوره های شبانه به دوره های روزانه امکان پذیر نمی باشد و دانشجویان برای تحصیل در آن ملزم به پرداخت شهریه هستند. ضمنا هیچ گونه تفاوتی بین مواد امتحانی و ضرایب دروس رشته ها در دوره های شبانه (نوبت دوم) با دوره های روزانه وجود ندارد و ساعات تشکیل و برگزاری کلاس ها به دانشگاه بستگی خواهد داشت و در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان دوره های تحصیلی شبانه عنوان نوبت دوم در برخی دانشگاه ها با توجه به ضرابط آن قید نخواهد شد.

هر ساله پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی به دو صورت با آزمون (شرکت در کنکور سراسری) و بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد. ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به این صورت است که متقاضیان در هر یک از گروه های علوم پایه ، گروه علوم انسانی ، گروه فنی و مهندسی ، گروه کشاورزی و هنر در صورت شرکت در آزمون گروه های ذیربط می باشد ، همچنین در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت. ضمن اینکه پذیرش داوطلبان در کد رشته محل ها به روش متمرکز می باشد. در جدول زیر مدارک لازم برای ثبت نام در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور را در اختیارتان قرار داده ایم.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت مستقل تحت نظر هیئت امنای دانشگاه اداره می شوند همچنین این دانشگاه براساس ضوابط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اداره می گردد و مدرک دانش آموختگان توسط دانشگاه و این وزارتخانه صادر می شود. این دانشگاه از بودجه غیردولتی استفاده می نمایند و داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی ملزم به پرداخت شهریه می باشند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099072840 در تماس باشید.

 

تماس با تلفن ثابت 9099072840