قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

سال گذشته نتایج آزمون تیزهوشان با تاخیر و در تاریخ 21 شهریورماه اعلام شد اما طبق اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه دهم 99-98، نیمه دوم مردادماه است و نتایج آزمون پایه هفتم امروز، 13 مردادماه، اعلام شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

1- پس از ورود به سایت مذکور، در مرحله اول کد ملی و رمز عبور همگام را وارد کنید:

2- در این مرحله، نقش خود (دانش‌آموز) و عنوان سازمان (محل تحصیل کنونی) را انتخاب کرده و تایید نمایید:

3- در این قسمت اطلاعات دانش‌آموز به همراه وضعیت قبولی و محل پذیرش نمایش داده شده است. در صورت قبولی در آزمون تصویری مانند تصویر زیر را مشاهده می‌کنید:

4- و در صورتی که داوطلب موفق به کسب نمره قبولی نشده باشد، تصویر زیر نمایش داده می‌شود:

*در ساعات اولیه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99-98، هنگام ورود به سایت برای مشاهده نتایج، ممکن است با پیام‌هایی مانند خطا در هنگام درج اطلاعات و عدم دریافت کارنامه مواجه شوید. این مشکل به دلیل تعداد زیاد استفاده‌کنندگان از سایت برای مشاهده کارنامه است.

 نکاتی برای پذیرفته‌شدگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

1- در سال اول پذیرش، انتقال دانش‌آموز بین مدارس استعدادهای درخشان در داخل یک شهرستان در دوره اول متوسطه (حتی در صورت دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسه مقصد) ممنوع است.

2- داوطلبانی که پس از پذیرش در آزمون تیزهوشان، تصمیم به اقامت در شهرستانی غیر از شهرستان محل سکونت فعلی داشته باشند، تنها در صورت پذیرش در یکی از مدارس انتخاب‌شده خود در شهرستان مبدا و دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسه شهرستان مقصد و در صورت داشتن ظرفیت، با کسب موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان‌های مبدا و مقصد، مجاز به انتقال و ثبت‌نام در سایر مدارس استعدادهای درخشان خواهند بود.

 نکاتی برای پذیرفته‌شدگان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم

1- پذیرفته‌شدگان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، صرفا در همان رشته‌ای که پذیرفته شده‌اند، مجاز به ادامه تحصیل هستند.

2- چنانچه دانش‌آموزان بر اساس ضوابط هدایت تحصیلی، شرایط ثبت‌نام در رشته‌ی تحصیلی مورد نظر را نداشته باشند، قبولی ایشان در آزمون لغو و بی‌اثر خواهد شد.

3- هیچ فهرست ذخیره‌ای برای برای دبیرستان‌های دوره دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

4- چنانچه پس از پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان، قصد تغییر مدرسه خود را داشته باشید، با توجه به ضوابط نقل‌وانتقال تیزهوشان و نمونه دولتی 99-98، در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، می‌توانید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهید.

 پاسخ‌نامه آزمون تیزهوشان

پاسخ‌نامه اولیه‌ی آزمون تیزهوشان از طریق سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان قابل مشاهده است .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه به شماره 9099072840 در تماس باشید.

 

تماس با تلفن ثابت 9099072840