قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
مشاوره تحصیل در استرالیا
آگوست 11, 2019
معرفی رشته قارچ شناسی پزشکی
آگوست 11, 2019

مشاوره تحصیل در مالزی

چرا تحصیل در مالزی

هر ساله دانشجویان بسیاری متقاضی تحصیل در مالزی هستند و این روند هر سال رو به گسترش دارد. از اینرو دانستن دلایل این استقبال دانشجویان برای تحصیل در مالزی لازم است.

  • ۲۳ دانشگاه از دانشگاه های مالزی جزء دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران هستند.
  • بسیاری از دانشگاه های مالزی با دانشگاه های کشورهای اروپایی همکاری نزدیک دارند و سطح کیفیت آموزشی آن ها بسیار بالا می باشد.
  • میزان شهریه درخواستی از دانشجویان با توجه به کیفیت آموزشی دانشگاه ها نسبت به دیگر کشورها به مراتب پائین تر است.
  • تحصیل در دانشگاه های مالزی به زبان انگلیسی است.
  • امکان ارائه خوابگاه و خانه های دانشجویی با قیمتی مناسب به دانشجویان خارجی
  • امکان انتقال به دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر سراسر جهان با گذراندن حداقل ۳۶ واحد درسی در رشته های غیر پزشکی
  • دانشجویان خارجی در مالزی بایستی تحت پوشش بیمه درمانی در این کشور قرار گرفه و از حمایت های درمانی دانشجویان بهره مند گردند.

آب و هوای مالزی

تقریبا تمام مردم دنیا مالزی را کشوری با آب و هوای خوب می شناسند. مجاورت این کشور با خط استوا باعث شده است تا هر دو بخش این کشور که مالزی غربی و شرقی می باشند آب و هوای گرم، مرطوب و بارانی داشته باشند. گستردگی این کشور از طرف شمال و جنوب منطقه استوایی به معنای داشتن آب و هوای همیشه خوب و قابل پیش بینی می باشد. مالزی از لحاظ بارندگی در میان کشورهای دیگر رتبه ششم را دارد اما این بارندگی همیشه به سرعت تمام می شود و اکثر روزهای مالزی روزهایی بارانی است.

هزینه های تحصیل در مالزی

هزینه های تحصیل در مالزی بر اساس مقاطع و دوره های مختلف تحصیلی و بر اساس رشته متفاوت است. اما اگر بخواهیم طبقه بندی کلی از شهریه دانشگاه های مالزی داشته باشیم می توان شهریه را بر اساس جدول زیر طبقه بندی کرد. این هزینه ها همراه با خوابگاه هستند.

مقطع تحصیلی هزینه (سالیانه)
کارشناسی ۱۲.۰۰۰ دلار
کارشناسی ارشد ۷.۰۰۰ دلار
دکترا ۷.۰۰۰ دلار

کارشناسی در مالزی

متقاضیان گذراندن دوره لیسانس در مالزی بایستی مدرک پیش دانشگاهی را اخذ کرده باشند. دوره کارشناسی در مالزی یک دروه سه تا چهار ساله است که معمولا با گذراندن ۱۸۰ – ۱۵۰ واحد درسی تکمیل می شود. تعداد واحدهای درسی بر اساس رشته تحصیلی و دانشگاه متفاوت است. زمان اصلی ورود به دانشگاه سپتامبر و ژانویه می باشد.

تماس با کارشناسان از طریق تلفن ثابت 9099072840

تماس با تلفن ثابت 9099072840