قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
مشاوره رشته مدیریت مالی
ژوئن 27, 2019
مشاوره رشته میکروبیولوژی
ژوئن 27, 2019

مشاوره رشته حقوق

مشاوره رشته حقوق

Law theme, mallet of judge, wooden gavel

رشته حقوق  از زمان قدیم تا به امروز در کشور ما به عنوان پرطرفدارترین رشته علوم انسانی بوده است که همیشه داوطلبین زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

رشته‌ي حقوق رتبه‌ي اول را در بین رشته‌هاي دانشگاهي علوم انساني دارد. این به خاطر آينده‌ي شغلي متنوع در اين رشته باشد؛ اعم از وکالت، قضاوت، سردفتري، مشاوره‌ي حقوقي در شرکت‌ها و بانک‌ها و …

اين رشته در جامعه از اين جهت داراي اهميت است که قواعد و مقرراتي را که برروابط ميان اشخاص حاکم است ، بررسي مي نمايد. دانشگاه شهيد بهشتي با داشتن رتبه اول در اين رشته ميان دانشگاه هاي معتبر کشور گزينه مناسبي براي متقاضيان اين رشته مي باشد.

دانشجويان اين رشته مي توانند پس از اتمام دوره ي کارشناسي در آزمون هاي ورودي مشاغلي مثل وکالت،قضاوت، سردفتري اسنادرسمي و مشاوره ي حقوقي شرکت کرده و بعد ازگذراندن دوره ي کارآموزي هريک وارد اين مشاغل شوند.

سوال مهم دیگر در مورد این رشته زمینه های مختلف کار برای یک لیسانسه حقوق است:

یک فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق میتواند با قبولی در ازمون ورودی و طی دوره کاراموزی به قضاوت بپردازد و یا با پذیرفته شدن در ازمون کانون وکلا پروانه وکالت اخذ کند و یا با کسب مجوز محضری تاسیس کرده و تصدی ان را عهده دار شود و یا با شرکت در ازمون استخدامی نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی  به عنوان کارشناس یا مشاور حقوقی مشغول به کار شود.

برای اطلاع از زمان ثبت نام و بازار شغلی رشته حقوق توصیه ما این است حتما با کارشناسان مرکز با شماره 9099072840 در ارتباط باشید.

تماس با تلفن ثابت 9099072840