قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
مشاوره آزمون های حقوقی
مشاوره آزمون های حقوقی
نوامبر 25, 2018
مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی
ثبت نام دانشگاه آزاد
دسامبر 5, 2018

مشاوره مدارس تیزهوشان

مشاوره مدارس تیزهوشان

مشاوره مدارس تیزهوشان

مشاوره مدارس تیزهوشان :

مشاوره مدارس تیزهوشان برای ثبت نام باید ابتدا وارد سامانه Azmoon.medu.ir شده و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی ثبت نام اولیه انجام خواهد شد.ثبت نام در دو گروه برگزار می گردد. برای هر دو پایه پس از ثبت نام اولیه ، یک بار دیگر سامانه برای ثبت نام فعال می شود و کلیه داوطلبانی که در این مرحله اطلاعات خود را وارد سامانه ثبت نام کرده اند باید  را که مبلغ مصوب را بصورت اینترنتی پرداخت نمایند. اوایل اردیبهشت ماه کارت ورود به جلسه در سایت قرار داده شده و داوطلبان می توانند با دریافت اینترنتی کارت ، در آزمون شرکت کنند. مشاوران مرکز  آماده اند تا کلیه امور مربوط به ثبت نام شما یا فرزندتان را به بهترین شکل ممکن و با انجام مشاوره ها و توصیه های لازم را برای هدایت تحصیلی انجام دهند.

مشاوره مدارس تیزهوشان : مشاوره مدارس تیزهوشان نتایج از طریق  نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد و لازم است داوطلبان با درج کد ملّی و رمز ورود به پنل شخصی خود در پورتال همگام (یا  شمارة سریال شناسنامة ثبت‌شدة خود در سناد) وارد سامانه شده و از نتایج خود مطّلع شوند. دریافت درخواست‌های تجدید نظر از طریق همین سامانه صورت می‌پذیرد. به اطّلاع می‌رساند به جز فهرست اصلی قبول‌شدگان، فهرست ذخیره‌ای‌ برای دبیرستان‌های دورۀ اوّل و دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

مشاوره مدارس تیزهوشان :

در گذشته آزمون تیزهوشان به دلیل برگزاری در اردیبهشت ماه و آزمون نمونه دولتی در اواخر خرداد ماه این امر باعث استرس و رقابت دانش آموزان شده است. در نتیجه برای کاهش استرس های دانش آموزان، آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت همزمان در تمامی استان ها برگزار خواهد شد. معمولا در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی حدودا 350 هزار دانش آموزان شرکت کرده و فقط 50 هزار نفر در این مدارس پذیرفته می شدند و این موضوع آزمون ورودی را برای دانش آموزان بسیار سخت می کند و این امر تمامی دانش آموزان را از فضای تربیتی شاد خود دور کرده و تنها ذهن خود را درگیر قبولی در آزمون این مدارس می کنند. وضعیت دانش آموزان فعلی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در یک فرآیند سه ساله به این صورت می باشد که این دانش آموزان فعلا در این مدارس به تحصیل خود ادامه داده و در مدارس سمپاد باقی می‌مانند تا دوره تحصیلی شان به پایان برسد شما می توانید برای مشاوره مدارس تیزهوشان با مشاوران برتر مدارس در ارتباط باشید.

مشاوره مدارس تیزهوشان :

مشاوره مدارس تیزهوشان برای منابع و نمونه سوالات سال های گذشته مدارس تیزهوشان می توانید با کارشناسان مرکز برتران در ارتباط باشید.

مشاوره و شرایط جدید پذیرش تیزهوشان را بدانید و با انتخاب صحیح و استاندارد وارد مدارس برتر شوید.

شماره تماس و ارتباط با مشاوران برتران 9099072840

تماس با تلفن ثابت 9099072840