قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

مشاوره مدارس:

در این مقاله فهرست مدارس ، شامل مدارس عادی دولتی،تیز هوشان و نمونه دولتی و مدارس شاهد آمده است، که نام مدرسه همراه با محدوده جغرافیایی و نوع مدرسه در آن ذکر شده است. شما می توانید برای انتخاب مدرسه مناسب، پس از بررسی و مشاهده امکانات مدارس و انتخاب  مدرسه مورد نظرتان، با مشاوران مدارس گروه مشاوره برتران مشورت نمایید و تصمیم بگیرید که مدرسه برگزیده شما برای تحصیل فرزندتان کدام مدرسه خواهد بود هر مدرسه ای با توجه به امکانات و شرایطی که دارد تلاش میکند که دانش آموزان را در بالاترین سطح علمی پرورش دهد اما برای انتخاب مدارس بعضی شرایط برای والدین و دانش آموز پر رنگ تر است  .

تماس با مشاوران برتر مدارس گروه مشاوره برتران با شماره :9099072840

آزمون مدارس تیزهوشان  در دو پایه  ششم به هفتم  و نهم به دهم برگزار می شود .  .

گفتنی است ، پذیرش دانش آموزان برای ورود به دبیرستان دوره اول و دوم متوسطه استعداد های درخشان ، صرفا بر اساس رتبه مبتنی بر نمره آزمون ورودی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان با سامانه گروه مشاوره برتران با شماره تماس :9099072840 در ارتباط باشید .

مشاوره مدارس :

نقش و جایگاه  مشاوره مدرسه در موفقیت دانش آموزان

نقش و جایگاه مدرسه  و مشاوره مدارس به عنوان مهمترین شاخص جهت آموزش و پرورش و موفقیت دانش‌آموزان انکارناپذیر و حیاتی است.
اما نمی‌توان جایگاه والدین و ضرورت مشارکت آنها در آموزش و پرورش و موفقیت کودکان را نیز نادیده گرفت؛ نقشی حیاتی و تاثیرگذار که بی‌شک بدون مشارکت والدین بخشی از اهداف آموزشی و پرورشی ناکام مانده و کودکان نیمی از آموزش‌های لازم رادریافت نمی‌کنند.

پژوهشگران دپارتمان آموزش و علوم تربیتی دانشگاه میشیگان و دپارتمان آموزش وعلوم تربیتی دانشگاه جان هاپکینز، مواردی را به عنوان نکات کلیدی برای برقراری ارتباط بیشتر و بهتر والدین و اولیای مدرسه و والدین و کودکان ارائه کرده‌اند که باآنها آشنا می‌شویم.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد دانش‌آموزان ۷۰درصد از زمان مفید خود را خارج از منزل وعمدتاً در مدرسه و یا مراکز آموزشی- تفریحی می‌گذرانند که این رقم خود به تنهاییگویای اهمیت برنامه‌ریزی درست برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان است.

یکی از نکاتی که بسیاری از پژوهشگران علوم‌تربیتی بر آن اتفاق نظر دارند، آموزش بر مبنای برنامه‌ریزی صحیح و از سن پایین است. از طرفی بخش عمده‌ای از آموزش نیز درمنزل به اجرا درمی‌آید؛ به عبارتی والدین خواسته یا ناخواسته تکمیل کننده و یا مختل کننده آموزش‌های ارائه شده در مدرسه هستند، بنابراین والدین نیز به همان اندازه و یا شاید در مواردی بیشتر از اولیاء مدرسه در آموزش و پرورش کودکان دخیل هستند و این یکی از دلایل و لزوم تسلط والدین بر مسائل درسی و لزوم ارتباط مستمر آنها با مدرسه فرزندشان است.

مشاوره مدارس برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می توانند راهنمایی های پر رنگی داشته باشند تا دانش آموز بتواند با مشاور در مدرسه ارتقای تحصیلی و آموزشی داشته باشد.

مزایای مشاوره تلفنی تحصیلی:

1- طرح موضوعات و مشکلات با مشاور تخصصی بدون دغدغه و خجالت

2- دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز

3- صرفه جویی در هزینه ها با حذف هزینه ایاب و ذهاب

4- صرفه جویی در زمان با حذف زمان تردد و ترافیک

5- سهولت دسترسی به خدمات مشاوره

برای مشاوره مدارس با مشاوران مربوطه با شماره 9099072840 در ارتباط باشید.

تماس با تلفن ثابت 9099072840