قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401

بر اساس جدول زمان بندی سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور 99 از 16 بهمن ماه شروع شده تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت ، بنابراین متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سراسری و آزاد باید در این بازه زمانی ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش انجام دهند .

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401

نحوه ثبت نام کنکور  به صورت اینترنتی و به این شکل است که متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند . داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور  و دریافت سریال اعتباری وارد بخش ” سراسری “ در سایت سازمان سنجش شده و با کلیک کردن روی گزینه ” ثبت نام آزمون سراسری  ” ، مراحل ثبت نام خود را آغاز می کنند . هر داوطلب ، بر اساس علاقه حداکثر می تواند در سه گروه آزمایشی یعنی یک گروه اصلی از بین گروه های ( تجربی ریاضی ، انسانی ) و دو گروه آزمایشی شناور از بین گروه های ( هنر ، زبان ) ثبت نام و در آزمون مربوط به آن شرکت نماید .

زمان برگزاری کنکور 99 هر گروه آزمایشی نیز در اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از تکمیل فرم ثبت نام ، فرم پیش نویس درج شده در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور 99 را تکمیل نمایند تا در زمان ثبت نام اینترنتی به مشکل برخورد نکنند . این فرم از قسمت های مختلفی شامل اطلاعات فردی ، سهمیه ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی یا کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم واطلاعات مربوط به محل سکونت تشکیل شده که متقاضیان می بایست در ثبت این اطلاعات نهایت دقت را به کار گیرند .

مهم ترین و اصلی ترین شرایط اختصاصی کنکور 1401 شامل موارد ذیل است :

​دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید یا مشغول به تحصیل بودن در دوره مذکور با شرط فارغ التحصیلی حداکثر تا 31 شهریور 1401 یا دارا بودن مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم می باشد .

دانشجویان دوره روزانه حق ثبت نام در کنکور 1401را نداشته و در صورت تمایل می توانند پس از انصراف قطعی در این آزمون ثبت نام نمایند .

پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کنکور در صورت شرکت در کنکور حق انتخاب رشته محل های روزانه را نداشته و تنها در صورت رفع محرومیت کنکور سراسری از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب این دوره خواهند بود .

ضمناً به متقاضیانی که درخصوص شرایط انصراف و تحصیل مجدد رایگان در کنکور99 سوالی دارند توصیه می کنیم مقالات تحصیل مجدد ، شرایط انصراف از دانشگاه و تحصیل مجدد رایگان مطالعه نمایند .

مراحل بعد از ثبت نام کنکور سراسری 1401

بعد از ثبت نام کنکور سراسری ، داوطلبان باید از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور مطلع باشند . بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور  ، آزمون احتمالا مانند سال گذشته در تیرماه ماه برگزار می شود . .

شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره 9099072840 در تماس باشید.

تماس با تلفن ثابت 9099072840