قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. از جمله شرایط عمومی آن می توان به شرایط سنی داوطلبان اشاره کرد. مثلا شرط سنی برای متقاضیان دارای مدرک فوق لیسانس 40 سال، شرط سنی برای متقاضیان دارای مدرک لیسانس 30 سال و برای متقاضیان دارای مدرک کاردانی شرط سنی شرکت در آزمون 25 سال می باشد. شرایط اختصاصی نیز متناسب با رشته تعیین می گردد و شامل مصاحبه‌ و معاینات پزشکی می باشد و در نهایت نیز گزینش انجام خواهد گرفت.

ضمنا پذیرش به صورت بومی پذیری انجام می شود یعنی به تناسب شرایط هر استان دامنه‌ پذیرش صورت خواهد گرفت و در دامنه پذیرش چند شهرستان و منطقه وجود دارد و فرد باید شغلی را انتخاب کند که در همان دامنه پذیرش باشد. متقاضیان بایستی یک محل خدمت را در یک شهرستان و منطقه انتخاب نمایند. در رابطه با میزان تاثیر سهمیه در این آزمون نیز باید بگوییم که ۲۵ درصد جذب نیرو به ایثارگران، ۵ درصد نیز به رزمندگانی اختصاص خواهد یافت که ۶ ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی دارند و ۳ درصد نیز به معلولان اختصاص خواهد یافت.

” ضمنا ۴۰ درصد جذب نیرو در مقاطع ابتدایی و ۶۰ درصد جذب نیرو در سایر رشته های نظری، پایه و فنی انجام خواهد شد. “

رشته های مورد پذیرش و منابع سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

رشته‌های مورد پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 عبارتنداز :

زیست شناسی – آموزش کودکان استثنایی – الهیات و معارف اسلامی – ادبیات عرب – آموزگار تربیت بدنی – تربیت کودک – مهندسی صنایع فلزی – مهندسی مکانیک خودرو – مهندسی معدن – مهندسی عمران – ارتباط تصویری – مهندسی صنایع شیمیایی – علوم اجتماعی – علوم تجربی – فیزیک – ریاضی – مهندسی سرامیک – مهندسی چاپ – زمین شناسی – مهندسی برق – بازیگری – مدیریت خانواده – شیمی – زبان و ادبیات فارسی – ماشین ابزار – مهندسی نقشه کشی – معماری – مهندسی تاسیسات – مهندسی الکترونیک – مهندسی کامپیوتر – تاریخ – آموزش ابتدایی – گرافیک – مهندسی صنایع چوب – عکاسی – زبان انگلیسی – پویانمایی – طراحی دوخت – صنایع دستی – فرش حسابداری

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 عبارتنداز :

بخش عمومی این آزمون شامل دروس ادبیات، معارف، دانش اجتماعی، آمار مقدماتی و ریاضی می باشد. و در واقع منبع طرح سوالات، دروس مذکور می باشند. ضمنا یک بخش آزمون نیز مختص سوالان هوش می باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 آماده شده است ولی فعلا منتشر نگردیده است. به احتمال زیاد این دفترچه تا پایان فروردین ماه سال جاری منتشر گردد. به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 لینک دانلود آن، در همین صفحه بارگذاری خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش همزمان با ثبت نام پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور آغاز خواهد شد و تقریبا 15 الی 20 روز جهت انجام ثبت نام به متقاضیان مهلت داده خواهد شد. زمان دقیق ثبت نام به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 ، مشخص می گردد. نتیجه این آزمون قبل از شروع سال تحصیلی 97 – 988 اعلام خواهد شد درنتیجه، پذیرفته شدگان از شروع سال تحصیلی جدید ( 97 – 988 ) جذب آموزش و پرورش شده و مشغول به کار خواهند شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

از آن جا که فعلا دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر نگردیده است بنابراین فعلا زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 مشخص نیست ولی مطمئنا با وجود تقارن این آزمون با ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری آن دچار تغییر نخواهد نشد. لازم به ذکر است نتایج این آزمون حدودا 10 روز پس از برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران می توانید با تلفن ثابت با شماره 9099072840 ارتباط برقرار کنید.

تماس با تلفن ثابت 9099072840